Дистанційне навчання

   Шановні діти та батьки! У зв'язку з  ситуацією, яка склалася у нашій країні та світі, ми змушені працювати дистанційно. Тому  у даній рубриці на своєму блозі  та окремо у всі  батьківські вайбер групи по класах, та програми Google Classroom я скидатиму завдання для самостійного опрацювання під час дистанційного навчання та корисні відео та аудіоматеріали, що допоможуть вам у навчанні.  Перевірятиму через особисті повідомлення  та дзвінки у вайбер. Якщо завдання будуть складними чи незрозумілими, телефонуйте, обов'язково допоможу. Дорогі діти, ми зі всім справимось!!!



Вчимо англійську з дітьми: поради батькам


Сьогодні англійська мова – невід`ємна частина навчання вже з дитячого садочка. Проте навчити – це обов`язок не лише вчителів, а й батьків. Старий Лев уже писав про вивчення іноземних мов з дітлахами. Сьогодні пропонуємо ще кілька порад для батьків, як підтримати малюка на його шляху до знання.

1. Англійська – щодня. Не обов`язково обмежуватись кількома годинами щотижня для вивчення англійської. Звісно, перевантажувати дитину заняттями не варто. Нехай вивчення англійської стане грою, яку можна розпочати будь-де чи будь-коли. Прочитайте віршик англійською перед обідом, заспівайте пісеньку під час прогулянки парком чи зіграйте у «показуху» (або «крокодила») з використанням відомих іноземних слів. 

2. Нехай частина тих фільмів чи мультфільмів, які ви дивитесь з дитиною, будуть англомовними. Достатньо подивитися кілька простіших моментів англійською, тоді – українською. Так малюк навчиться сприймати мову на слух та зіставляти сказане візуальному супроводу.

3. Читаєте казку на ніч? Чому б не прочитати її англійською?

4. Пам’ятайте, що дитина повинна бачити та відчувати вашу підтримку. Вчіться разом із нею, проявляєте зацікавлення до того, що вона вже вивчила і які методики навчання їй подобаються, хваліть та заохочуйте маля. Це також допоможе збудувати чудові стосунки між батьками та дитиною.

5. Не критикуйте! Якщо дитина зробила помилку – це її право. Дайте їй зрозуміти, що так вимовляти те чи інше слово не правильно, і продемонструйте – як правильно. Але в жодному разі не робіть це з критикою. Так ви можете «відбити» у дитини будь-яке бажання навчатися. Це стосується й інших галузей як навчання, так і самого життя.  Для малюка навіть найменша, на ваш погляд, перемога – велике досягнення.

6. Заохочуйте! Дитина повинна розуміти, що вчити і використовувати англійську – весело. Гра, гра і ще раз гра – найкращий спосіб провести час корисно й цікаво.

7. Не «тисніть». Можливо, ваша дитина ще не готова вивчати мову. Не змушуйте її «зубрити» слова та правила. Спробуйте підібрати інші методики вивчення або відкласти навчання на деякий час.

8. Розмовляйте англійською. Встановіть у своєму домі звичку використовувати англійську у побутових справах. Ви можете, наприклад, покликати дитину, похвалити чи сказати, що любите, англійською. Короткі речення і помірна частота використання допоможе дитині краще сприймати мову на слух і покращить вимову.

9. Якщо дитині нудно – зупиніться. Зробіть паузу, а з часом запропонуйте дитині продовжити вивчення, розробіть нові способи навчання.

10. І ще одне правило – регулярність. З невеличкими перервами, зі зміною методик, але головне – регулярно вчити мову. Сьогодні проведіть повноцінне заняття, завтра – подивіться мультфільм, ще пізніше – заспівайте пісеньку чи прочитайте казку, потім знову поверніться до граматики. Це принесе свої результати.

Вірте у свою дитину та підтримуйте її – і все вдасться!



Завдання для дистанційного навчання 
на період  04.05.2020р. – 08.05.2020 р.

1 клас
Тема: Дозвілля.  Дієслово  can  в реченнях.
Завдання:
1.     Повторити  структуру  I canCan you…?
2.     Повторити вивчені букви алфавіту:
3.     Ознайомитися з буквою Ww  та написати її два рядки:


1 клас

Тема:  Алфавіт. Повторення .
Завдання:
1. Повторити вивчені букви алфавіту:
2.     Повторити дії та структуру  I can…. https://www.youtube.com/watch?v=8-PQ7_yGa08
3.     Ознайомитися з буквою Хх та написати її два рядки:


2 клас
Тема: Одяг. Що покладемо у валізу.
Підручник:
1.Вивчити нові слова – назви одягу, а також слова his  (його) , her (її).  По можливості записати їх у словник ( Впр.3 ст 103, Впр. 4 ст. 104)
2. Виконати усно Впр.7 ст.104 ( дивитись на малюнки  ст. 103, 104)
Зошит:
Ст. 85



Тема: У що ти сьогодні одягнений. Предмети одягу.
Завдання:
1.Записати у словник і вивчити слова ( Впр.1 ст 105) та граматичні структури What are you wearing today? ( У що ти сьогодні одягнений?)  та I am wearing….  ( Я одягнений у ….)
2. Прочитати Впр.4 ст.105
Зошит: ст 86

3 клас
Тема: Моє дозвілля влітку
Завдання:
Підручник:
Записати у словник і вивчити слова Впр.1 ст.124
Зошит: Впр.1 ст 60 (Впр.2 ст.60 – за бажанням)
Впр.1 ст.61




Тема: Дозвілля
Завдання:
Підручник:
Записати у словник і вивчити слова Впр.1 ст.128
Зошит:  ст . 62 ( виконати посильні завдання)

4 клас

05.05 Тема: Що ти робиш після уроків.  Робота з граматичним матеріалом. Past Simple Tense.
Зошит:    ст. 59
Завдання1: поставити словосполучення у минулому часі.
Завдання2: позначити речення, де розповідається про те, що ви робили вранці.
Завдання3: Скласти речення про Аню за малюнками у минулому часі.

07.05  Тема: Мій вчорашній день
Зошит:    ст. 60
Завдання1: поставити дієслова у минулому часі.
Завдання2: поставити речення в правильному порядку, щоб вийшла розповідь.
Завдання3: Скласти розповідь про свій вчорашній день ( 5-6 речень). Користуйтеся Впр.2  ст.59 та Впр.2 ст. 60 в зошиті. Складайте прості речення. Можете додати щось своє.



3 клас ( індивідуальна форма навчання для Пограничної Вероніки)
Тема: Моє дозвілля влітку
Завдання:
Підручник:
Записати у словник і вивчити слова Впр.1 ст.124
Зошит: Впр.1 ст 60 (Впр.2 ст.60 – за бажанням)
Впр.1 ст.61

5 клас ( індивідуальна форма навчання для Костюкевича Назара)
Англійська мова
04.05  Тема: У селі .Активний відпочинок.
Завдання:
1.     Повторити  назви дій за посиланням:
2.     Повторити назви домашніх тварин
3.     Прочитати слова за відео:


Корекція розвитку
Тема: Робота над розвитком зв’язного послідовного мовлення
Завдання: подивитися улюблене відео ( мультик, фільм, телепередачу) та переказати її зміст у письмовій формі.


Тема: Робота над розвитком зв’язного послідовного мовлення
Завдання: прочитати і переказати у письмовій формі ( кілька речень ) казку чи оповідання на вибір.

Лікувальна фізкультура та фізкультура
04.05 Тема: Загальнозміцнюючі та розвичаючі вправи. Ритмічні вправи під музику.
Завдання: Виконати   по можливості вправи за зразком у відео.


06.05 Тема: Руханки
Завдання: Виконати по можливості вправи за зразком у відео, у разі складності замінити своїми власними на вибір.

08.05 Тема: Руханки
Завдання: Виконати по можливості вправи за зразком у відео, у разі складності замінити своїми власними на вибір.





Завдання для дистанційного навчання на період  27.04.2020р. – 04.05.2020 р.

1 клас
28.04 Тема: Дозвілля.  Дієслово  can  в реченнях.
Завдання:
1.     Ознайомитися зі структурою I canCan you…?
2.     Повторити вивчені букви алфавіту:
3.     Повторити букву  Uu:
1.     Поовторити  з букву Vv:

1 клас

23.04 Тема:  Алфавіт. Повторення .
Завдання:
1. Повторити вивчені букви алфавіту:
2.     Повторити дії та структуру  I can…. https://www.youtube.com/watch?v=8-PQ7_yGa08
2 клас
27.04 Тема: Пори року. Одяг. Вчимося читати. Фонікс ght
Завдання:
Підручник:
1.Прочитати слова з фоніксом ght ( впр. 1 та 2 ст 102). Допоможе аудіододаток.
2. Прочитати і перекласти речення  за аудіододатком ( впр. 3 ст. 102)
Зошит:
Ст. 84

З клас
28.04 Тема: Відпочинок та дозвілля
Завдання:
1.Записати у словник і вивчити слова ( Впр.1 ст 122)
Зошит: ст 59


4 клас
28.04 Тема: Мій шкільний день
Завдання:
Підручник:
1.     Записати в словник і вивчити слова:
easyeasily (легкий – легко)
slowslowly (повільний – повільно)
quietquietly ( спокійний – спокійно)
wrongwrongly ( неправильний – неправильно)
badbadly – ( поганий – погано)
noisynoisily – ( шумний – шумно)
well –  добре
hard – важко
quick  - quickly ( швидкий – швидко)
correct correctly ( правильний – правильно)
mustповинен
mustn`t  - не повинен
2.     Прочитати правила поведінки у школі  ( Впр.4 ст. 109)
Зошит:    ст. 58


3 клас ( індивідуальна форма навчання для Пограничної Вероніки)
28.04 Тема: Відпочинок та дозвілля
Завдання:
1.Записати у словник і вивчити слова ( Впр.1 ст 122)
Зошит: ст 59
5 клас ( індивідуальна форма навчання для Костюкевича Назара)
Англійська мова
21.04. Тема: Робота і відпочинок
Завдання:
1.     Вивчити  назви дій за посиланням:
2.     Прочитати слова за відео:


Корекція розвитку
Тема: Робота над розвитком зв’язного послідовного мовлення
Завдання: подивитися улюблене відео ( мультик, фільм, телепередачу) та переказати її зміст у письмовій формі.


Тема: Робота над розвитком зв’язного послідовного мовлення
Завдання: прочитати і переказати у письмовій формі ( кілька речень ) казку чи оповідання на вибір.

Лікувальна фізкультура та фізкультура
Тема: Загальнозміцнюючі та розвичаючі вправи. Ритмічні вправи під музику.
Завдання: Виконати вправи за зразком у відео.
 Тема: Комплекс ЗРВ. Руханки
Завдання: Виконати вправи за зразком у відео.




  Індивідуальний план роботи вчителя англійської мови
Карпюк Віти Олегівни
  під час дистанційного навчання на період карантину
 (27.04.2020 – 08.05.2020 р.р.)

Дата
 Кількість
годин


Зміст виконаної роботи
Примітки
27.04.2020
Протягом дня
1.Складання плану індивідуальної роботи на період карантину.
2. Розробка та розміщення на сайті та на платформі Google Classroom завдань та корисних посилань для здобувачів освіти та їх батьків.
3. Проходження дистанційного навчання на платформі Google Meet  ( Курси РОІППО).
YouTube, навчальна платформа Google Classroom
Google Meet
28.04.2020
Протягом дня
1. Розсилка завдань учням у вайбер та на навчальні платформи.
2. Індивідуальна дистанційна робота з учнями і батьками.
3. Проходження дистанційного навчання на платформі Google Meet  ( Курси РОІППО).
Viber , Messenger навчальна платформа Google Classroom,
29.04.2020
Протягом дня
1. Розробка завдань  для дистанційного навчання.
2. Індивідуальні консультації з учнями та батьками.
3. Проходження дистанційного навчання на платформі Google Meet  ( Курси РОІППО).
Viber, Messenger
навчальна платформа Google Classroom
Google Meet
30.04.2020




Протягом дня
1.Розробка та розсилка завдань для учнів на Web-ресурсах
2.Отримання та аналіз  результатів роботи від дітей.
3.Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
4. Проходження дистанційного навчання на платформі Google Meet  ( Курси РОІППО).
Viber, Messenger,навчальна платформа Google Classroom.
YouTube Google Meet
04.05.2020




Протягом дня
1.Підготовка до онлайн- консультацій в умовах навчання на дистанційній формі. Розробка та розсилка завдань.
2. Робота на освітній платформі «Всеосвіта», ознайомлення з педагогічними новинками та розміщення власних розробок.
3. Аналіз отриманих результатів від дітей.
Viber, Messenger.
YouTube
навчальна платформа Google Classroom
05.05.2020


Протягомдня
1.Підготовка матеріалів для дистанційного навчання та їх розміщення на Web-ресурсах.
2. Індивідуальні консультації для учнів, які навчаються за індивідуальною формою за станом здоров’я.
3.Отримання та аналіз  результатів роботи від учнів.
4. Робота з матеріалами для дітей на сайті  British Council  Україна.
Viber
YouTube
навчальна платформа Google Classroom
06.05.2020
Протягом дня
1.Підготовка та розсилка матеріалів для учнів на Web-ресурсах
2. Робота з  навчально – методичним ресурсом LearningApps.org та Learning.ua
3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання.
4.Отримання та аналіз  результатів роботи від дітей.
Viber
YouTube
LearningApps.org Learning.ua
навчальна платформа Google Classroom
07.05.2020

Протягомдня
1.Розробка завдань для учнів на Web-ресурсах.
2.Перегляд YouTube відео навчальних каналів з англійської мови.
3. Аналіз отриманих робіт дітей, консультації .
4. Створення тестів для контролю навичок письма для учнів 2-4 класів на платформі «На Урок»
YouTube, навчальна платформа Google Classroom
08.05.2020


Протягомдня
1.Розробка завдань для учнів на Web-ресурсах.
2. Робота з методичною літературою.
3. Аналіз отриманих робіт дітей, консультації
4. Створення тестів для контролю навичок читання для учнів 2-4 класів на платформі «На Урок»
Macmillan Education,
British Counsil платформа Google Classroom



Завдання для дистанційного навчання з англійської мови
на період 21.04 – 24.04 2020 року
1 клас
21.04 Тема: Дозвілля.
Завдання:
1.     Повторити вивчені букви алфавіту:
2.     Ознайомитися з буквою Uu:
3.     Написати рядок букви Uu.

1 клас

23.04 Тема: Дозвілля. Граматична структура  I can….
Завдання:
1.     Повторити вивчені букви алфавіту:
2.     Повторити дії та структуру  I can…. https://www.youtube.com/watch?v=8-PQ7_yGa08
3.     Ознайомитися з буквою Vv:
4.     Написати рядок букви Vv.
2 клас
24.04 Тема: Продукти харчування.  Що я люблю та не люблю.
Завдання:
1.      Повторити  назви овочів , які вивчили минулого разу. https://www.youtube.com/watch?v=bf6g9mkg-4o
Зошит:
ст. 80  ( ст. 79 та 80 – за бажанням)


2 клас
17.04 Тема: Пори року. Одяг.
Завдання:
Підручник:
1.Записати у словник та вивчити нові слова ( впр. 1 та 2 ст 100). Допоможе аудіододаток.
Зошит:
ст. 82

3 клас
21.04 Тема:  Дозвілля. Минулий неозначений час.
Завдання:
1.Повторити особливості вживання  правильних і неправильних дієслів у минулому часі:
Казка про правильні та неправильні дієслова: https://www.youtube.com/watch?v=K8ABDNFu7MY
Зошит:
Впр. 1,2 ст.56
Впр. 1 ст 57
(Користуйтеся таблицею неправильних дієслів ( можна знайти в інтернеті). Колонка Present Indefinite або  Present Simple  - це слова у теперішньому часі, а Past Indefinite  або Past Simple    - їх відповідники у минулому. Якщо потрібного слова в таблиці немає – сміливо додавайте до нього закінчення ed і вийде минулий час).
З клас
24.04 Тема: Відпочинок та дозвілля
Завдання:
1.Записати у словник і вивчити слова ( Впр.1 ст 120)
2. Прочитати діалог ( Впр.2 ст.120)
Зошит: ст 58


4 клас
13.04 Тема: Шкільне життя.
Завдання:
Підручник:      
1.Прочитати  і перекласти для себе текст про особливості української і британської школи ( Впр.1 ст. 104).
2. Повторити назви шкільних предметів ( Впр. 3 ст 105).
Зошит:    Завдання 2 ст. 56 – написати свій розклад уроків на понеділок і вівторок . Завдання 3 ст.56 – дати відповіді на запитання
4 клас
15.04 Тема: Розклад уроків
Завдання:
Підручник:
1.     Прочитати і перекласти текст ( Впр.1 ст. 106)
Зошит:    ст. 57
Завдання 1: Написати назви шкільних предметів під картинками.
Завдання 2: Дати відповіді на запитання.


3 клас ( індивідуальна форма навчання для Пограничної Вероніки)
23.04 Тема: Відпочинок та дозвілля
Завдання:
1.Записати у словник і вивчити слова ( Впр.1 ст 120)
2. Прочитати діалог ( Впр.2 ст.120)
Зошит: ст 58
5 клас ( індивідуальна форма навчання для Костюкевича Назара)
Англійська мова
21.04. Тема: Робота і відпочинок
Завдання:
1.     Вивчити  назви дій за посиланням:
2.     Прочитати слова за відео:


Корекція розвитку
Тема: Робота над розвитком зв’язного послідовного мовлення
Завдання: подивитися улюблене відео ( мультик, фільм, телепередачу) та переказати її зміст у письмовій формі.


16.04 Тема: Робота над розвитком зв’язного послідовного мовлення
Завдання: прочитати і переказати у письмовій формі ( кілька речень ) казку чи оповідання на вибір.

Лікувальна фізкультура та фізкультура
Тема: Загальнозміцнюючі та розвичаючі вправи. Ритмічні вправи під музику.
Завдання: Виконати вправи за зразком у відео.
 Тема: Комплекс ЗРВ. Руханки
Завдання: Виконати вправи за зразком у відео.







Завдання для дистанційного навчання з англійської мови
на період 13.04 – 17.04 2020 року

1 клас
14.04 Тема: Продукти харчування.  Повторення. Ознайомлення з буквами Qq  та Rr.
Завдання:
1.     Повторити назви продуктів харчування за посиланням:
2.     Ознайомитися з буквою Qq:
3.     Ознайомитися з буквою Rr:
4.     Написати рядок букв Qq  та Rr.

1 клас

17.04 Тема:  Продукти харчування. Ознайомлення з буквами  Ss, Tt
Завдання:
1.     Повторити слова – назви фруктів та овочів за посиланням:
2.     Ознайомитися з буквою Ss: https://www.youtube.com/watch?v=5KzOzh9B6oM
3.     Ознайомитися з буквою Tt: https://www.youtube.com/watch?v=ZMNLOkj7Sko
4.     Написати рядок букв Ss, Tt



2 клас
13.04 Тема: Що я їм на сніданок. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси Wh, ir,er,ur
Завдання:
1.      Повторити  назви овочів , які вивчили минулого разу. https://www.youtube.com/watch?v=bf6g9mkg-4o
Підручник:
1. Прочитати вправу 1 та 2  ст. 92 за аудіододатками.
2. Прочитати текст про хлопчика Макса ( впр.3 ст 92 теж за аудіододатком)
Зошит:
ст. 77

2 клас
17.04 Тема: Моя подруга любить… Вживання дієслів з особи однини.
Завдання:
Підручник:
1.Прочитати за аудіододатком впр. 1 ст. 93.
2. Ознайомитися з запитаннями  Do you like..? (Чи ти любиш…?)  та Does he \ she like..?  (Чи він\ вона любить..?) на основі відео. https://www.youtube.com/watch?v=1CEUzORyalc
Зошит:
ст. 78

3 клас
14.04 Тема: Минулий неозначений час. Мій вчорашній день.
Завдання:
1.Ознайомитися з особливостями вживання дієслів у минулому часі:
Казка про правильні та неправильні дієслова: https://www.youtube.com/watch?v=K8ABDNFu7MY
2.     Порівняти речення в теперішньому та минулому часі ( впр. 1 ст.114)
Зошит:
Впр. 1 ст. 55 ( на основі попередньої вправи з підручника ). Впр. 3 ст 55 – за бажанням.
З клас
17.04 Тема: Урок – узагальнення по темі : «Робочий день»
Завдання:
Скласти 5 речень, щоб описати свій робочий день.


4 клас
14.04 Тема: Фестиваль стрічок.
Завдання:
Підручник:      
1.Прочитати  і перекласти текст: The Ribbon Festival ст. 99
Зошит:    ст. 54 – завдання 1. Завдання 2 і 3  за бажанням.
4 клас
17.04 Тема: Урок – узагальнення по темі: «Свята  і традиції». Робота з граматичним матеріалом.
Завдання:
Зошит:    ст. 55
Завдання 1: Позначити правильні речення.
Завдання 2: Скласти речення з поданих слів у колонках.



3 клас ( індивідуальна форма навчання для Пограничної Вероніки)

 16.04 Тема: Минулий неозначений час
. Мій вчорашній день.
Завдання:
1.Ознайомитися з особливостями вживання дієслів у минулому часі:
Казка про правильні та неправильні дієслова: https://www.youtube.com/watch?v=K8ABDNFu7MY
3.     Порівняти речення в теперішньому та минулому часі ( впр. 1 ст.114)
Зошит:
Впр. 1 ст. 55 ( на основі попередньої вправи з підручника ). Впр. 3 ст 55 – за бажанням.


5 клас ( індивідуальна форма навчання для Костюкевича Назара)

Англійська мова

13.04. Тема: Погода в різних частинах світу.
Завдання:
1. Повторити  назви пір року за посиланням:
2. Прочитати тексти на картці.
3. Доповнити речення.

Корекція розвитку

15.04. Тема: Розвиток концентрації уваги
Завдання опубліковані в додатку  Google Classroom.


16.04 Тема: Розвиток логічного мислення
Завдання опубліковані в додатку  Google Classroom.

Лікувальна фізкультура та фізкультура

13.04 Тема: Загальнозміцнюючі та розвичаючі вправи. Ритмічні вправи під музику.
Завдання: Виконати вправи за зразком у відео.

15.04. Тема: Комплекс ЗРВ. Руханки
Завдання: Виконати вправи за зразком у відео.

17.04. Тема: Комплекс ЗРВ. Ритмічні вправи під музику.
Завдання: Виконати вправи за зразком у відео.


Завдання для дистанційного навчання з англійської мови
на період 06.04 – 10.04 2020 року


1 клас
Тема: Меню. Напої. Ознайомлення з буквою Оо.
Завдання:
1.     Повторити назви продуктів харчування за посиланням:

2.     Вивчити нові слова – назви напоїв за посиланням:

3.     Ознайомитися з буквою Oo:

4.     Написати рядок букви Оо та нові слова, що сьогодні вивчили

1 клас

Тема:  Продукти харчування. Ознайомлення з буквою Pp
Завдання:
1.     Повторити назви напоїв за посиланням:

2.     Повторити та вивчити нові слова – назви фруктів та овочів за посиланням:

3.     Ознайомитися з буквою Pp:

4.     Написати рядок букви Pp та назви улюблених фруктів та овочів

2 клас
Тема: Овочі. У магазині. Розвиток навичок усного мовлення по темі.
Завдання:
1.      Повторити назви фруктів, які вивчили минулого разу за посиланням.

2.      Вивчити назви овочів , користуючись відео. Вчіть ті, які найбільш знайомі дитині.

Підручник:
1. Повторити назви овочів за аудіододатком.
2. Вправа для розвитку усного мовлення. Бесіда в магазині. Вивчити структуру Can I have...,  please? (Можна мені..., будь ласка? ) та   Here you are ( Ось, будь ласка). Спочатку прочитайте вправу 3 ст. 90 за аудіододатком , потім спробуйте усно розіграти подібну розмову в магазині.
Зошит:
ст. 75
2 клас
Тема: Мій режим харчування.
Завдання:
1.     Повторити  назви овочів , які вивчили минулого разу. https://www.youtube.com/watch?v=bf6g9mkg-4o
Підручник:
1.Прочитати за аудіододатком впр. 1 ст. 91. Вивчити нові слова: breakfast – сніданок, lunch – ланч  ( перекус, перший обід), dinner ( другий обід).
2.  Вправа 2 ст. 91. Подивитись на малюнок, послухати аудіо до вправи, назвати продукти, які їсть смайлик Сем на сніданок, ланч, обід.
3. Написати про себе, що любите їсти на основі впр.4 ст.91.
Зошит:
ст. 76

3 клас
Тема: Минулий неозначений час. Мій вчорашній день.
Завдання:
1.Ознайомися з минулим часом дієслова to be  за посиланням:
Підручник:
1.Закріпити матеріал на основі  впр. 1. Ст.108 у підручнику. Прочитати вправу доможе посилання:
2.     Прочитайте впр.2 ст. 108, розкажіть про себе за зразком.
3.     Впр. 3 ст. 109 – прочитати .
4.     Впр. 4 ст. 109  - виконати усно.
Зошит:
ст. 52
З клас
Тема: Минулий неозначений час. Вчорашній день мого друга.
Завдання:
1.Повторити  минулий час дієслова to be  за посиланням. Звернути особливу увагу на утворення запитальних речень:
Підручник:
1. Вивчити  нові слова: in bed –в ліжку,at the cinema – в кінотеатрі, at the circus – в цирку.
2.  Прочитати , запитальні речення  і дати на них відповіді ( впр. 1. Ст.110 у підручнику). Прочитати вправу доможе посилання: https://www.youtube.com/watch?v=P-h-PJ-FZ24&t=348s
3.     Прочитати  діалог (впр.2 ст. 110). Самостійно побудувати запитання і відповіді в другій частині.
4.     Впр. 5  ст. 110 -  заповнити пропуски (усно) .
5.     Зошит:    ст. 53

4 клас
Тема: Свята. Вечірка.
Завдання:
Підручник:      
1.Записати в словники і вивчити нові слова:
To  meet new friends - зустрічати нових друзів,  to talk - розмовляти, to smile - сміятися, to sing songs -  cпівати пісні,   to dance - танцювати,  to play games - грати в ігри, I| am going to… я збираюся.
2.  Усно скласти речення про те, що збираєтеся робити на своїй вечірці ( на основі  впр. 1b ст. 96)
3.  Прочитати і перекласти діалог ( впр. 3 ст. 96)
Зошит:    ст. 52
4 клас
Тема: 1 квітня – День гумору.
Завдання:
Підручник:      
1.Прочитати оголошення про День гумору в школі ( впр. 1 ст. 97)
2.  Усно дати відповіді на запитання  на основі оголошення ( впр.2 ст.98)
3.  Прочитати діалог ( впр. 3 ст. 98), доповнюючи його запитаннями з попередньої вправи.
Зошит:    ст. 53
Завдання 1. Доповнити репліки словами з рамок. Невідомі слова випишіть у словник і вивчіть.
Завдання 2. Є запитання. До них треба дібрати відповіді з попередньої вправи.





Індивідуальний план роботи вчителя   англійської мови у початкових класах
 Карпюк Віти Олегівни
під час дистанційного навчання на період карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки


1

06.04.2020
1.  Розробка  і розміщення на  сайті школи, в особистому блозі та вайбер групах по класах завдань для учнів  на тиждень та корисних  посилань для їх вивчення.
2. Складання індивідуального плану роботи на період карантину.
3.Онлайн консультація для батьків та дітей.
(Навчання в дистанційній формі)

09.00-11.00




11.00 –13.30


Протягом дня
Viber, месендж, у телефонному режимі, робота на платформі Google Classroom

2

08.04.2020

1. Робота зі шкільною документацією. Коригування календарно – тематичного планування уроків на час дистанційного навчання.

2. Розробка  та  підбір матеріалів для навчання школярів та розміщення матеріалу на сайті закладу та вайбер - групах.
3. Онлайн консультація для батьків та дітей
( Навчання в дистанційній формі)


09.00-10.00



10.00-11.00


12.00-13.30

Viber, месендж, у телефонному режимі, робота на платформі Google Classroom


3

09.04.2020

1. Робота з нормативно – правовою базою вчителя.  

2. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі.


9.00 -10.00

10.00-11.00


Viber, месендж
соціальні мережі,
4

13.04.2020

1.Підбір матеріалу для учнів, їх розміщення на блозі та у вайбер групах для батьків.

2.Робота з методичною літературою.

3. Дистанційна онлайн- консультація.


09.00-10.00

10.00 –12.00
12.00 – 13.30

Google, робота на платформі Google Classroom,Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

5

15.04.2020

1. Розробка  та  підбір матеріалів для навчання школярів та розміщення матеріалу на сайті закладу та вайбер - групах.

2.  Робота з матеріалами  Міжнародного освітньо - методичного центру Dinternal Education у розділі Teaching Tips And Tricks.
3. Онлайн консультація для батьків та дітей
( Навчання в дистанційній формі)


9.00 – 10.30



10.30 12.30



12.30 13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, робота на платформі Google Classroom,

6

16.04.2020

1.Розробка дидактичного матеріалу для роботи з рченнями в Past Simple Tense для учнів 3 та 4 класу.

2. Робота у вайбер групах для вчителів іноземної мови. Консультування та обмін досвідом з колегами з питань організації дистанційного навчання.

9.00 –10.00


10.00 – 11.00




Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, робота на платформі Google Classroom

9

20.04.2020
1.  Розробка  та  підбір матеріалів для навчання школярів та розміщення матеріалу на сайті закладу та вайбер - групах.

2.Перегляд вебінару  «Ten Professional  Practices ».

2. Робота на сайті «На урок». Завантаження власних творчих розробок на сайт.
3. Робота на платформі  British Counsil/ Teaching English.

4. Онлайн консультація для батьків та дітей
( Навчання в дистанційній формі)


9.00 – 10.30


10.30 – 11.00

11.00 – 12.00

12.00 – 13.30

Протягом дня

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, робота на платформі Google Classroom

10

22.04.2020

1.Розробка і розміщення на блозі  та у вайбер групах  творчих завдань для учнів закладу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота над розробкою  матеріалів для проектної роботи з учнями 2 класу.



9.00  - 10.00


10.00 –12.00


12.00  - 13.30
Viber, соціальні мережі, робота на платформі Google Classroom

11

23.04.2020

1. Розробка та розміщення завдань для учнів у вайбер групах по класах та на сайті школи.

2. Робота з матеріалами для вчителів на сайтax Macmillan Education, Pearson and Dinternal.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


9.00- 10.00


10.00 – 11.00



Протягом дня


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, робота на платформі Google Classroom







Індивідуальний план роботи вчителя англійської мови та  індивідуального навчання
Карпюк Віти Олегівни
  під час дистанційного навчання на період карантину
 (06.04.20 – 24.04.20)


Дата
 Кількість
годин


Зміст виконаної роботи
Примітки
06.04.2020
Протягом дня
1.Складання плану індивідуальної роботи на період карантину.
2. Розробка та розміщення на сайті та на платформі Google Classroom завдань та корисних посилань для здобувачів освіти та їх батьків.
YouTube, навчальна платформа Google Classroom
07.04.2020
Протягом дня
1. Розсилка завдань учням у вайбер та на навчальні платформи.
2. Індивідуальна дистанційна робота з учнями і батьками.
3. Перегляд навчальних вебінарів від видавництва Macmillan Education.
Viber , Messenger навчальна платформа Google Classroom,
08.04.2020
Протягом дня
1. Розробка завдань  для дистанційного навчання.
2. Індивідуальні консультації з учнями та батьками.

Viber, Messenger
навчальна платформа Google Classroom
09.04.2020




Протягом дня
1.Розробка та розсилка завдань для учнів на Web-ресурсах
2.Отримання та аналіз  результатів роботи від дітей.
3.Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
Viber, Messenger,навчальна платформа Google Classroom.
YouTube
10.04.2020




Протягом дня
1.Підготовка до онлайн- консультацій в умовах навчання на дистанційній формі. Розробка та розсилка завдань.
2. Робота на освітній платформі «На Урок», ознайомлення з педагогічними новинками та розміщення власних розробок.
3. Аналіз отриманих результатів.
Viber, Messenger.
YouTube
навчальна платформа Google Classroom
13.04.2020


Протягомдня
1.Підготовка матеріалів для дистанційного навчання та їх розміщення на Web-ресурсах.
2. Індивідуальні консультації для учнів, які навчаються за індивідуальною формою за станом здоров’я.
3.Отримання та аналіз  результатів роботи від учнів.
Viber
YouTube
навчальна платформа Google Classroom
14.04.2020
Протягом дня
1.Підготовка та розсилка матеріалів для учнів на Web-ресурсах
2. Робота з  навчально – методичним ресурсом LearningApps.org та Learning.ua
3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання.
4.Отримання та аналіз  результатів роботи від дітей.
Viber
YouTube
LearningApps.org Learning.ua
навчальна платформа Google Classroom
15.04.2020

Протягомдня
1.Розробка завдань для учнів на Web-ресурсах.
2.Перегляд YouTube відео навчальних каналів з англійської мови.
3. Аналіз отриманих робіт дітей, консультації
YouTube, навчальна платформа Google Classroom
16.04.2020


Протягомдня
1.Розробка завдань для учнів на Web-ресурсах.
2. Робота з методичною літературою.
3. Аналіз отриманих робіт дітей, консультації
Macmillan Education,
British Counsil платформа Google Classroom
17.04. 2020

Протягом дня
1.Розробка завдань для учнів на Web-ресурсах.
2. Робота з методичною літературою.
3. Аналіз отриманих робіт дітей, консультації
4. Перегляд онлайн конференції для вчителів англійської мови на сайті Macmillan Education.

Macmillan Education
навчальна платформа Google Classroom
20.04.2020
Протягом дня
1. Розробка матеріалів для учнів на Web-ресурсах
2.Розробка завдань для вивчення Past Simple Tense Для учнів 3 та 4 класів.
3. Аналіз отриманих результатів.
YouTubе Viber, навчальна платформа Google Classroom
21.04.2020
Протягом дня
1. Розробка та розміщення матеріалів для учнів на Web-ресурсах
2. Самоосвіта:
- онлайн-курс British Council
«Teaching for Success: the Classroom and the World».
3. Перегляд дистанційного курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» на освітній платформі EdEra ( вибірково).
EdEra,
YouTube
навчальна платформа Google Classroom
22.04.2020
Протягом дня
1. Розробка  та розсилка матеріалів для учнів на Web-ресурсах
2. Індивідуальні консультування учнів та батьків в онлайн режимі.
3. Аналіз  та оцінювання отриманих матеріалів.
Viber, Messenger
YouTube навчальна платформа Google Classroom
23.04.2020
Протягом дня
1.Перегляд дистанційного курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» на освітній платформі EdEra ( вибірково).2. 2. Розробка  та розсилка матеріалів для учнів на Web-ресурсах.
3. Індивідуальні консультування учнів та батьків в онлайн режимі.
4. Аналіз  та оцінювання отриманих матеріалів.
Viber, Messenger
YouTube навчальна платформа Google Classroom
24.04.2020
Протягом дня
1. Розробка  та розсилка матеріалів для учнів на Web-ресурсах
2. Індивідуальні консультування учня та батьків в онлайн режимі.
3. Аналіз  та оцінювання отриманих матеріалів.
Viber,
YouTube
Messenger навчальна платформа Google Classroom


Завдання для дистанційного навчання з англійської мови на період  30.03.2020р. – 03.04.2020 р.

1 клас
Тема: «Харчування»
Підтема : «Моя улюблена їжа. Граматична структура I have got»
Завдання:
1.      Вивчити слова   на основі на основі відео
2.      Повторити алфавіт теж на основі відео відеоматеріалу
3.      Ознайомитися з буквою Nn
4.      Написати в зошиті рядок цієї букви відео)

Корисні посилання:

1 клас

Тема: «Харчування»
Підтема : «Моя улюблена їжа. Фрукти.  Повторення алфавіту»
Завдання:
1.      Повторити вивчені минулого разу слова ( відео з попередніх завдань)
2.      Вивчити слова   на основі на основі відео
3.      Повторити алфавіт теж на основі відео відеоматеріалу
Корисні посилання:


2 клас
Тема: «Продукти харчування»
Підтема : «Чи ти любиш салат?  Питальні речення Do you like…? Та відповіді на них»
Завдання:
    Підручник: ст. 86 - 87
4.      Вивчити слова  (Вправа 3 ст.86) на основі аудіододатка.
5.      Прочитати речення (Вправа 5 ст.87)  теж на основі аудіододатка.
6.      Вправа 6 ст. 87 – виконати усно.
Зошит: ст. 72 – 73
Корисні посилання:

2 клас
Тема: «Продукти харчування»
Підтема : «Дитяче меню. Структури  I like…\  I don’t like…. Фонікс ch»
Завдання:
    Підручник: ст. 88  - 89
1.      Повторити слова  (Вправа 1 ст.88) на основі аудіододатка.
2.      Прочитати речення (Вправа 3 ст.88)  теж на основі аудіододатка.
3.      Вправа  ст. 88 – виконати усно
4.      Прочитати дитяче меню ( Вправа 3- 4 ст.89)
Зошит: ст. 74 – 75
Корисні посилання:

3 клас
Тема: «Щоденні справи»
Підтема : «Щоденні справи. Час за годинником»
Завдання:
    Підручник: ст. 102  - 105
1.      Вивчити  слова  (Вправа 2 ст.102).
2.      Прочитати діалог  (Вправа 3 ст.103)
3.      Ознайомитися зі структурою What time is it?  на основі відеододатка
4.      Вправа  ст. 103 – виконати усно
Зошит: ст. 49  – 50
Корисні посилання:







3 клас
Тема: «Щоденні справи»
Підтема : «Робочий день мого друга»
Завдання:
    Підручник: ст. 106  - 107
1.      Прочитати текст  (Вправа 1 ст.106).
2.      Виконати післятекстові  завдання   (Вправа 2 ст.106) - усно
3.      Скласти розповідь про робочий день друга ( на основі вправи 1 ст. 106)
Зошит: ст. 51
Корисні посилання:


4 клас
Тема: «Свята і традиції»
Підтема : «Родинні свята»
Завдання:
    Підручник: ст. 89 - 91
1.      Вивчити слова  (Вправа 1 ст.89)
2.      Прочитати  і перекласти текст (Вправа 2 ст.89)
3.      Виконати післятекстові завдання (Вправа 3 ст. 89) –усно
Зошит: ст. 49
Корисні посилання:


4 клас
Тема: «Свята і традиції»
Підтема : «Свята. Підготовка до свята»
Завдання:
    Підручник: ст. 91 - 93
1.      Повторити слова  (Вправа 1 ст.91)
2.      Прочитати  і перекласти текст (Вправа 2 ст.92)
3.      Скласти розповідь про своє минуле свято за опорою (Вправа 5 ст. 93)  - усно
Зошит: ст. 50
Корисні посилання:






 1 клас

Починаємо вивчати нову тему "Продукти харчування". Багато лексики по даній темі вже є відомою дітям, так як на уроках ми  застосовували методику випереджаючого навчання.  Але дещо  вам потрібно  опрацювати самостійно . Отже, до 
3 квітня  діти повинні знати такі слова   з теми: 
Juice - сік
pudding - пудинг
pizza - піца
hot dog - хот дог
hungry - голодний
bread - хліб
toast - тост
sandwich - бутерброд
cheese - сир
jam- варення
butter - масло
banana - банан
apple - яблуко
water - вода
tea - чай
coffe - кава
 cocoa - какао
milk - молоко
chocolate - шоколад
ice - cream - морозиво
ham -м'ясо, шинка
egg - яйце
orange - апельсин
yogurt - йогурт
breakfast - сніданок
  Та самостійно вивчити букви Nn, Oo, Pp

Корисні посилання по темі:

Он - лайн тести інтерактивного навчання Learning.UA

Learning. Apps. org

Дитячі відео для вивчення алфавіту на Youtube ( тут за бажанням)



2 клас.

Починаємо вивчення  нової теми "Свята і традиції. 
(Продукти харчування)".
Оскільки з цією темою діти вже знайомилися у 1 класі і знають багато лексики по ній, то зараз ці знання розширюємо, удосконалюємо і вчимося говорити та читати  більш складні речення  по ній. Слова, які потрібно повторити та вивчити до
 3 квітня:

Chicken - курка
lemonade - лимонад
sweets - солодощі
cake - торт
fruit - фрукти
salad - салат
pear - грушка
strawberry - полуниця
cherry - вишня
food - їжа
desserts - десерт
drinks - напої
carrot- морква
cucumber - огірок
mushroom - гриби
tomato - помідор
pepper - перець
potato - картопля
breakfast - сніданок
lunch - ланч
dinner -обід
 supper - вечеря

 Та граматичні структури :

Do you like...? - Чи ти любиш...?
Does he/ she like...? - Чи він/вона любить...?

Також у підручнику, на сторінках 92 - 98 ( у межах даного розділу), є багато завдань для читання англійською, які обов'язково потрібно виконати. Зокрема і вправи для читання буквосполучень  ch  та wh. У  корисних посиланнях  можна знайти матеріали , які можуть вам допомогти. 

Корисні посилання по темі:

Он - лайн тести інтерактивного навчання Learning.UA

Learning. Apps. org

Буквосполучення Ch

Буквосполучення Wh

Дитяча пісенька для вивчення структури Do you like....? 

Дитяча пісенька для вивчення структури Do you like... ?



3 клас

Працюємо над вивченям теми : "Робочий день".

 12.03 - 20. 03 2020 року


12. 03
Розклад дня. Мій ранок.

Навчитися писати слова 
to get up - вставати з ліжка
to wash face  - вмиватися
to clean my teeth - чистити зуби
to go to school - ходити у школу
to have breakfast - снідати

Виконати вправу 4b)  ст. 103 - написати,  що ти робиш уранці.


16.03 
Час за годиником 

Вивчити слова
hour -  година
a quarter to -  чверть до
a quarter past -  чверть на
half past - половина

Граматична структура  What`s the time?      It`s a quarter past three.
When do you...?

Виконати письмово вправу 5 ст. 105


18.03
Мій робочий день

Вправа 1 ст. 106 - читати і перекладати текст.
Описати свій робочий день за зразком прочитаного тексту.


19.03
Робочий день мого друга. 

Описати робочий день друга за опорою  вправа 5 ст.107

Корисні посилання по темі :

Щоденні справи

Дитячі діалоги для розвитку навичок аудіювання




4 клас

Працюємо над вивченям теми : "Свята і традиції".

 12.03 - 20. 03 2020 року


16. 03
Підготовка до свята

Навчитися писати слова 
customs - звичаї
traditions  - традиції
to keep up - зберігати
national festival - національний фестиваль


Виконати вправу 1b)  ст. 89 - прочитати і перекласти текст.
Вправа 2 ст.89 - заповнити пропуски в реченнях.



18.03 
Свята 

Вивчити форми неправильних дієслів ( вправа 1 ст. 91)

Вправа 2 ст. 91 - прочитати текст 

Вправа 3 ст.91 - дати відповіді на запитання ( по тексту попередньої вправи)

18.03
Свята у моїй сім'ї

Вправа 5 ст. 93 - скласти розповідь про свою минулу вечірку за схемою - опорою




Вчимо англійську з дітьми: поради батькам

Сьогодні англійська мова – невід`ємна частина навчання вже з дитячого садочка. Проте навчити – це обов`язок не лише вчителів, а й батьків. Старий Лев уже писав про вивчення іноземних мов з дітлахами. Сьогодні пропонуємо ще кілька порад для батьків, як підтримати малюка на його шляху до знання.

1. Англійська – щодня. Не обов`язково обмежуватись кількома годинами щотижня для вивчення англійської. Звісно, перевантажувати дитину заняттями не варто. Нехай вивчення англійської стане грою, яку можна розпочати будь-де чи будь-коли. Прочитайте віршик англійською перед обідом, заспівайте пісеньку під час прогулянки парком чи зіграйте у «показуху» (або «крокодила») з використанням відомих іноземних слів. 

2. Нехай частина тих фільмів чи мультфільмів, які ви дивитесь з дитиною, будуть англомовними. Достатньо подивитися кілька простіших моментів англійською, тоді – українською. Так малюк навчиться сприймати мову на слух та зіставляти сказане візуальному супроводу.

3. Читаєте казку на ніч? Чому б не прочитати її англійською?

4. Пам’ятайте, що дитина повинна бачити та відчувати вашу підтримку. Вчіться разом із нею, проявляєте зацікавлення до того, що вона вже вивчила і які методики навчання їй подобаються, хваліть та заохочуйте маля. Це також допоможе збудувати чудові стосунки між батьками та дитиною.

5. Не критикуйте! Якщо дитина зробила помилку – це її право. Дайте їй зрозуміти, що так вимовляти те чи інше слово не правильно, і продемонструйте – як правильно. Але в жодному разі не робіть це з критикою. Так ви можете «відбити» у дитини будь-яке бажання навчатися. Це стосується й інших галузей як навчання, так і самого життя.  Для малюка навіть найменша, на ваш погляд, перемога – велике досягнення.

6. Заохочуйте! Дитина повинна розуміти, що вчити і використовувати англійську – весело. Гра, гра і ще раз гра – найкращий спосіб провести час корисно й цікаво.

7. Не «тисніть». Можливо, ваша дитина ще не готова вивчати мову. Не змушуйте її «зубрити» слова та правила. Спробуйте підібрати інші методики вивчення або відкласти навчання на деякий час.

8. Розмовляйте англійською. Встановіть у своєму домі звичку використовувати англійську у побутових справах. Ви можете, наприклад, покликати дитину, похвалити чи сказати, що любите, англійською. Короткі речення і помірна частота використання допоможе дитині краще сприймати мову на слух і покращить вимову.

9. Якщо дитині нудно – зупиніться. Зробіть паузу, а з часом запропонуйте дитині продовжити вивчення, розробіть нові способи навчання.

10. І ще одне правило – регулярність. З невеличкими перервами, зі зміною методик, але головне – регулярно вчити мову. Сьогодні проведіть повноцінне заняття, завтра – подивіться мультфільм, ще пізніше – заспівайте пісеньку чи прочитайте казку, потім знову поверніться до граматики. Це принесе свої результати.

Вірте у свою дитину та підтримуйте її – і все вдасться!


Індивідуальний план роботи під час карантину
  (12.03.2020 – 03.04.2020)

вчителя   англійської мови у початкових класах
Карпюк Віти Олегівни


п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки


1

12.03.2020
1.  Розробка  і розміщення на  сайті школи, в особистому блозі та вайбер групах по класах завдань для учнів  на період карантину та корисних  посилань для їх вивчення.
2.Онлайн консультація для батьків та дітей.
(Навчання в дистанційній формі)

09.00-11.00




Протягом дня
Viber, месендж, у телефонному режимі.

2

16.03.2020

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Розробка  та  підбір матеріалів для дистанційного навчання  школярів та розміщення матеріалу на сайті закладу.
3. Онлайн консультація для батьків та дітей
( Навчання в дистанційній формі)


09.00-10.00
10.00-11.00


12.00-13.30


Viber, месендж, у телефонному режимі.

3

18.03.2020

1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

2. Розробка карток з текстами для формування навичок читання учнів 2 класу.  

3. Розміщення завдань для учнів закладу у вайбер групах по класах та в особистому блозі.

4. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі.

5. Pобота на сайті Macmillan Education. Вивчення матеріалів по темі «Розвиток критичного мислення школярів на уроках англійської  мови» та «Формування полікультурної компетенції засобами іноземної мови у молодших школярів».

9.00 -10.00

10.00-11.00


11.00 – 12.00


11.00-  12.30

12.30  - 13.30



Viber, месендж
соціальні мережі,
4

19.03.2020

1. Робота з методичною літературою.

2. Підбір матеріалу для учнів , їх розміщення на блозі та у вайбер групах для батьків.

3. Дистанційна онлайн- консультація.


08.00 09.00

09.00-10.00

Протягом дня


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

5

23.03.2020

1. Перегляд вебінару від видавництва «Всеосвіта» на тему: «Поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

2. Підбір та виготовлення наочних матеріалів для вивчення минулого часу учнями 3 класу.

3.  Робота з матеріалами  Міжнародного освітньо - методичного центру Dinternal Education у розділі Teaching Tips And Tricks.

9.00 – 10.30



10.30 12.30

12.30 13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

6

25.03.2020

1.Розробка дидактичного матеріалу для розвиток навичок письма в учнів 4 класу.

2.  Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів".

3. Робота у вайбер групах для вчителів іноземної мови. Консультування та обмін досвідом з колегами.

9.00 –10.00


10.00 - 12.30



12.30 –   13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

9

26.03.2020


2. Робота на сайті «Всеосвіта». Завантаження власних творчих розробок на сайт.

9.00 – 10.30

10.30 – 11.00




Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

10

30.03.2020

1.Розробка і розміщення на блозі  та у вайбер групах  творчих завдань для учнів закладу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота над розробкою  матеріалів для проектної роботи з учнями.



9.00  - 10.00


10.00 –12.00


12.00  - 13.30
Viber, соціальні мережі

11

01.04.2020

1.Перегляд вебінару «Використання сервісу  Zoom  під час дистанційного навчання».  

2. Розміщення завдань для учнів у вайбер групах по класах

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі


9.00- 10.30


10.30 – 11.00


11.00 – 13.00


13.00 – 13.50
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
14
02.04.2020
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня  вчителя у початкових класах.

2.Дистанційні онлайн - заняття 

9.00 – 11.00


Протягом дня


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

Немає коментарів:

Дописати коментар